شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 9:22 قبل از ظهر

کتاب «کارمند جماعت» منتشر شد

کتاب «کارمند جماعت» با زیر عنوان «روزمرگی‌های یک کارمند دون پایه» از سوی انتشارات «رخداد تازه» منتشر شد.

به گزارش اهالی هنر  به نقل از روابط عمومی انتشارات رخداد تازه، این کتاب با نگاهی طنز و آسیب شناسانه، زندگی و خصایص کارمندان را مورد واکاوی قرار داده است.

کتاب کارمند جماعت به نویسندگی «محسن سلیمانی فاخر» و تصویرگری «امیر حامد پاژتار» به تیراژ ۵۰۰ نسخه به تازگی وارد بازار نشر شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: همه شغل‌ها عادات خاص و ویژه‌ای دارند که گویی لازمه آن حرفه است و اصلن هم قابل پنهان کردن نیست و مانند یک برچسب و اتیکت همراه شاغلین هست. عادات و روزه مره‌گی‌هایی که در طول دوران کار، خواه یا ناخواه بر روح و روان می‌نشیند و همه افراد همرنگ می‌کند. این پیچیدگی‌های ساده و گاه عمیق می‌تواند در مواجهه با روحیات شخصیتی قابل شوخی و مزاح باشد که با درشت نمایی و کشف این ویژگی‌ها می‌شود به خود و رفتارهایمان بخندیم. در این کتاب تصویرهای عمومی دیده و ندیده از شخصیت کارمندان را رو کنیم، با زبانی نیش‌وار تا شاید اگر کارمندان خواستند برخی از این عادات و ویژگی‌ها را تغییر و مورد مداقه قرار دهند.

نویسنده در لزوم پرداختن به این اقشار گفته است: می‌دانیم که کارمند جماعت بخش مهمی از امور اداری و بورکراتیک را انجام می‌دهند و بدون آن‌ها زندگی شهری غیر ممکن است. مابیش از چهارمیلیون کارمند داریم که با اعضای خانواده‌شان بیش از ۲۰ میلیون نفر می‌شوند، این دلیلی برای پرداختن به این قشر باصفا و اهل دل است.

انتهای پیام/

درباره ی خبرنگار:روح اله سعادتمندنژاد

مطلب پیشنهادی

آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس/ نشر سرو در دو بخش برگزیده و شایسته تقدیر شد

در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره …

دیدگاهتان را بنویسید