شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 10:39 قبل از ظهر

فیلم جوکر 2 حاوی چند آهنگ معروف خواهد بود

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم Joker: Folie à Deux قرار است دارای چندین آهنگ معروف و شناخته شده و احتمالا چند آهنگ اورجینال باشد.

به گزارش اهالی هنر، اطلاعات جدیدی از فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که فیلم Joker 2 بیشتر شبیه یک دستگاه جوک‌باکس موزیکال خواهد بود. طبق گزارش‌ها، حداقل ۱۵ آهنگ بسیار شناخته شده در فیلم جوکر ۲ حضور دارند که برای فیلم بازخوانی شده‌اند. البته ورایتی اشاره کرده است که احتمال دارد یک یا دو آهنگ اورجینال هم تا پیش از پایان ساخت فیلم به نسخه اکران فیلم اضافه شود.

اگرچه اطلاعاتی از این آهنگ‌ها در دسترس نیست، اما یک آهنگ That’s Entertainment اثر گروه The Band Wagon است که در سال ۱۹۵۳ منتشر شده است. همچنین ورایتی اضافه کرد که هیلدور گودنادوتیر، آهنگساز فیلم که برای قسمت اول جایزه اسکار دریافت کرده بود، موسیقی خاص خود را به هر آهنگ اضافه کرده است. دستگاه جوک‌باکس موزیکال درواقع دستگاه‌هایی هستند که چندین آهنگ شناخته شده در آن قرار داده می‌شود و با پرداخت پول به پخش آهنگ مدنظر می‌کند.

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی

نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد

انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران نرخ دستمزدهای مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات …

دیدگاهتان را بنویسید