شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 11:14 قبل از ظهر

شروع فیلم‌برداری فیلمThe Batman 2به زمان دیگری موکول شد

 فیلم The Batman 2 از ماه آوریل ۲۰۲۵ جلوی دوربین خواهد رفت.


اکران فیلم The Batman: Part 2 (بتمن: بخش ۲) به کارگردانی مت ریوز اخیرا برای یک سال به تعویق افتاد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان شروع فیلم‌برداری این دنباله مشخص شده است. همان‌طور که جف اسنایدر از رسانه The Insneider گزارش داد، مراحل تولید بتمن ۲ از ماه آوریل ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد و طرفدارها باید در پاییز سال جاری منتظر معرفی بازیگرهای جدیدی باشند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در گذشته گزارش‌هایی مبنی‌بر آغاز فیلم‌برداری The Batman 2 در ماه نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد، اما تحت تأثیر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) تا ماه مارس ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. در ادامه شرکت برادران وارنر تصمیم به تأخیر این فیلم گرفت و تولید آن را به سال بعد موکول کرد. این دنباله ابرقهرمانی در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۴ (۳ اکتبر ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده بود، اما اکنون در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۵ (۲ اکتبر ۲۰۲۶) روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود.

چندی قبل جیمز گان در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) صراحتا اعلام کرد که ادعای پیوستن پروفسور پیگ و مترسک به کلی‌فیس، هاش و دیک گریسون در فیلم بتمن ۲ «کاملا ساختگی» است و حقیقت ندارد. در ماه مارس ۲۰۲۲ از جیمز گان سؤال شد رؤیای حضور کدام کاراکتر شرور در دنیای فیلم The Batman را دارد که در پاسخ گفت: «به‌نظرم هاش کاراکتر واقعاً جالبی برای این کار است. این به آن معنا نیست که هاش کاراکتر شرور بعدی است.»

رابرت پتینسون در نقش بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو در نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل در نقش آزوالد کابلپات/پنگوئن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد در نقش گیل کالسون ازجمله بازیگرهای فیلم The Batman بودند. مت ریوز سکان هدایت فیلم بتمن را در دست داشت و متنسون تاملین را در نگارش فیلم‌نامه یاری کرد.

 


مطلب پیشنهادی

نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد

انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران نرخ دستمزدهای مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات …

دیدگاهتان را بنویسید