دوشنبه، 27 دی، 1400

 

اخلاق و صداقت محور، فعالیتهای شورای شهر شیراز

طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در شورای اسلامی شهر شیراز کار پسندیده ای است که در این مکان اداری انجام میشود

یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ،جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است.در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند

در شورای اسلامی شهر شیراز این امر صورت میگیرد که حتی در سالن رفت و آمد این مکان برای رفاه حال  ارباب رجوع از صندلی های استراحت ،  شارژرهای انواع گوشی ، آب آشامیدنی  و چای پذیرایی میشود.رفتارها و برخورد و نحوه راهنمایی و پاسخگویی کارکنان این بخش جای تقدیر و تشکر به همراه دارد.

ای کاش ادارات دیگر نیز از این آداب حسنه یاد میگرفتند

چاپ   ایمیل

مجموعه مطالب

مجموعه مطالب

  • همه
  • ادبیات
  • سینما و تلویزیون
  • فرهنگی
  • موسیقی
  • هنرهای تجسمی
  • گفتگو

عضویت در خبرنامه